Sitter hos min älskade syster <3

Sitter med min älskade syster... Jag ska spendera natten/dagen med henne.... Just nu sitter vi vid varsin dator och bloggar lite o pratar med annie.....


Älskar mina flickor


Detta har min syster skrivit till mej på Facebook....
Din syster är din första vän i livet. Ingen kommer någonsin förstå din galna familj som din syster. Även om ni inte träffas eller pratar så ofta du vill, kommer hon alltid att vara din vän. Din syster håller din hand en liten stund, men hon håller ditt hjärta en livstid. Det är nationella syster-veckan, kopiera om du har en syster som du älskar. Älskar dig Sandra Englund , Du är den vackraste & Bästa systern man kan ha!♥


Ha det bra nu....
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0